2012. február 9., csütörtök

PIF játék !:)


Már egy ideje fontolgattam ezt a játékot , s a minap megláttam Csillusnál .Hát jelentkeztem .Izgalmas ajándékot készíteni valakinek , s várni az örömét és kapni valami szépet amit örömmel viselhetek .
Nos a lényeg , hogy szeretettel várom a jelentkezőket !

A szabályok :
1.Bárki játszhat akinek blogja van .
2.Az első 3 ember , aki kommentet hagy ennél a bejegyzésnél , hogy jelentkezik a játékra , kézzel készített ajándékot kap tőlem az elkövetkező egy évben (365 nap a határidő).
3.Aki bejegyzést hagynak , azok vállalják , hogy kiteszik ezt a felhívást a blogjukba és a fent írtak szerint ők is  továbbviszik a játékot .Csak ebben az esetben kapják meg a meglepit tőlem .

8 megjegyzés:

Ilona írta...

Tündi! Én nagyon örülnék, ha engem választanál.

Namata írta...

:)De aranyos vagy !!!Nagyon örülök Neked !!

Ilona írta...

Nagyszerű, akkor felrakom a blogba én is.

Adrienn írta...

Szia! En is nagyon szivesen jelentkeznek, de amikor regebben mar jatszottam PIF-et, akkor sem jelentkezett nalam senki a jatekra, es nem is kaptam ajandekot. :( Ezert inkabb atadom a lehetoseget egy olyan valakinek, akinek sok ismerose van es nem szakad meg a jatek nala....
Adrienn

Namata írta...

Szia Adrienn !Én örülnék Neked , s mivel örök lázadozó típus vagyok , imádok felrúgni minden szabályt .:)Mit gondolsz ?Aki jön , aki nem , fütyülünk rá ...játszunk !

Adrienn írta...

Koszonom szepen, akkor elfogadom a lehetoseget es jatekra fel! :) Kirakom a blogomba hatha valaki megis kedved kap...

Süle Mónika írta...

Akkor még nem késtem le a harmadikságról!!! Jövök!

Namata írta...

Örülök Adri , hogy így döntöttél !
Móncsi nagyon örülök Neked is , hogy itt vagy !!!Szuper így meg is a 3 jelentkező !:)