2010. május 14., péntek

Újabb kendő

Elkészült egy újabb , szám szerint a második kendőm.:)
A fonalát Melinda festette és csodaszép lett megkötve is .
A fonal amikor megkaptam , őszintén megvallva megijesztett egy kicsit .Azt gondoltam :Te jó ég , már 26 éve kötök , de ilyen vékony fonalból minimum 2 szálasat szoktam kötni , mire leszek képes ilyen vékonyból ?Őrülten tetszett , de nehezen láttam neki.Aztán ahogy lekötöttem néhány sort , szinte repült a tű .Nagyon jó volt kötni !:)
A 20 % selyem éppen annyira tette csúszóssá , amennyire kell .Élveztem a munkát .A párom és a  barátaim már mosolyogtak rajtam , mert az autóban ülve is kötöttem .No meg néztek a szembejövők is néha .:)


A kendő a boltocskámban megvásárolható.

3 megjegyzés:

Macus írta...

Gyönyörű lett!
Nekem is van ilyen vékony fonalam Melindától, de még nem próbálkoztam vele...

Melinda írta...

Igazán csodálatos lett!:)
A boltodban is megnéztem, ha megengeded, belekotyogok: nem kékpofájú a 80%-a, hanem merinó gyapjú.;)

Namata írta...

Köszönöm lányok !:)
A helyreigazítást köszönöm Melinda.Ki is javítottam .Szép lett megkötve a fonal .
Macus , Te pedig bátran vágj bele , szerintem fogod élvezni !:)