2010. november 16., kedd

Elkészült a kardigán

Nos tegnap elkészült a kardigán , amin már egy ideje dolgoztam .Nem volt túlzottan bonyolult , inkább nagy méretű .A tulajdonosa meleg , hosszú , kapucnis kabátot kért , ami bizony sok kötögetnivaló .
Melírozott fonal és 6-s tűvel kötöttem .Sok fonal bele is ment , 1 kg melírozott és 15 dkg fekete .
A gombolás mentén van egy három ágú csavart csík , ami végig fut a kapucnin is , bár a fotón nagyon nem látszik .Sajnos a cirmos fonal nem ad látványos mintát .




Közben kezembe akadt egy album .Jeszenszky István zenéje .Megnyugtató , különleges zene .Volt szerencsém nemrég résztvenni egy koncertjen a veleméri templomban .Fantasztikus élmény volt .


Íme egy szép dal :


Hallgassátok szeretettel !:)

6 megjegyzés:

Irenka írta...

Szuper a kardi, nekem is tetszik melírozottban a csavarás.

Süle Mónika írta...

Biztos voltam benne, hogy tetszeni fog és igazam lett! Nem számít, hogy nincs megbonyolítva. Így tökéletes :o)! A zenét csak később tudom meghallgatni, mert most nincs itt a fülhallgatóm.

Mindjárt szombat... ;o)!

Namata írta...

Köszi Irenka !:)
Móni Neked is köszönöm !Hozzad ám a kötőtűidet szombaton !:)

Ágnes írta...

Nagyon szép lett a kardigán.
Köszi,hogy megosztottad velünk ezt a dalt.Nagyon tetszik.
Milyen jó Nektek!Újból mentek vásárra?

PETUNIA írta...

Szép és bizonyára meleg darab. Jó annak aki kapja :o)

Namata írta...

Köszi Lányok !Örült a tulaj .:)
Ági , nagyon szívesen a dal .Szerintem is szép .Szombaton délután megyünk a Waldorf suliba vásározni .Aztán ebben az évben vége , azt hiszem .Közben lesem ám a postást minden nap !:)