2011. január 7., péntek

Finom színek


Nos ez a gyönyörűség kézzel font 100 % -os angóra fonal .Erzsi  alkotása .Fantasztikusan szép , puha .Olyan , mint egy habkönnyű bárányfelhő .Egy szép sálat fogok belőle kötni .
Nagyon köszönöm Erzsi !:)


Ő pedig az én csodálatos Kedvesem ajándéka !Fantasztikusan szép rózsa , a természet gyönyörűsége .


Ez a szép barack színű puhaság pedig az Édesanyám leendő pulcsija .75 % mohair tartalmú fonal .Bolhapiacon volt szerencsém hozzájutni .
Egyszerű rövid ujjú garbó lesz belőle .

2 megjegyzés:

Süle Mónika írta...

Már nagyon vártam, hogy lejegyezd min dolgozol éppen! Össze kéne hozni Ferencemet a kedveseddel, talán ha beszélgetnének, akkor Ferencem útba ejtene hazafelé egy virág üzletet! :oD No ez így nem igazságos ám, mert egyébként nagyon gondoskodó az én drágám, főleg mostanában... sokat segít is! Csak olyan régen kaptam már virágot.
Nagyon tetszenek a fonalak, a barack különösen! Biztosan szép lesz ha elkészül a garbó! Ugye majd akkor is lefotózod?

Puszi!

Móni

Namata írta...

Persze lefotózom !Nemsokára szülinapja lesz Anyunak , arra remélem elkészül .
Szerencsés vagy Te a Ferenceddel , jó Páros vagytok .Ne bánd a virágot .
Puszillak én is !