2011. április 10., vasárnap

Egy kis romantika


Nemrégiben vásároltam pár csomag indai üveggyöngyöt .Igazi zsákbamacska , mert egyformát nem igazán lehet köztük találni , de éppen ettől szép .Gyönyörűek a színek , a formák , beindítják a fantáziát .
Mivel szeretem a különböző anyagokat összehozni , így horgolással díszítettem a láncot .
Élőben szebb , mint a fotón .Romantikus hangulata van .Készült hozzá egy apró fülbevaló is , de az nincsen a fotón .Valószínüleg fűzök még hasonló darabokat .

Szombaton szokott lenni nálunk bolhapiac , ahova betérek néha ....gyakran .:)
Valahogy szeretem a hangulatát .Minden tárgynak története , lelke van , ami egy újan vásárolt dolognál még nincsen .Szeretem elnézegetni ezeket a szépségeket és elgondolkozom rajta , hogy ki lehetett a gazdája , a készítője .Számomra ez igazi varázslat .Gyerekként sokat álmodoztam arról , hogy jó lenne ha egy tárgyat megérintve feltárulna előttem a múltja .Talán egyszer ...
Nos ennek a kis asztalkának nem tudtam ellenállni .Volt egy párja is , bár kicsit sérült , utólag megbántam , hogy nem hoztam el .Igaz, hogyha az enyém kell legyen , akkor ott lesz a jövő héten is , ha nem akkor majd másnak okoz örömet .


Egy szép kis Tiffany lámpával is gazdagabb lettem .Édesanyám festést rendezett és ilyenkor rendszeresen rám marad valami .Most nem bántam , mert nagyon aranyos ez a lámpa .Csodás ahogy az üvegen áthaladva a fény színeket varázsol a falra .



Nekiláttam pár napja egy másik kendőnek .Szentén Barkáék Cinege fonala , méghozzá a cseresznyepiros árnyalat .A valóságban gyönyörű , de fotózhatatlan .Semmilyen fénynél nem adja vissza a kép az eredeti színt .
A minta macerásabb mint az előző , mert a hátulján is kell kötni a csipkét , de megéri azt hiszem , mert nagyon szép .

1 megjegyzés:

Marcsimami írta...

Újra és újra... és újra... és újra rácsodálkozom, hogy milyen ügyes, milyen sokoldalú tehetség vagy! Én gyöngyfűzéssel nem próbálkoztam, de a Te alkotásaid látva olyan inspirációt kapok, hogy még az is előfordulhat. :)
Jaaaa ... és a régi tárgyakhoz való vonzódás, az bizony közös vonás. :)