2011. május 8., vasárnap

Fonás és egy menyasszonyi szett

Azt hiszem kezdek ráérezni a fonás ízére .:)Néha még koppan az orsó a padlón , de már sokkal kevesebb alkalommal .A szalaggyapjúnak még nem mertem nekilátni , inkább pár méter előfonalat áldoztam fel a gyakorlás számára .Egy apró gombolyag natúr fonal után gondoltam kipróbálom az előfonal festését .Adrienn sütős módszerét használtam és izgatottan vártam az eredményt .Gyönyörű lett .Még csak össze sem állt , szép laza maradt a fonal .






 Csodás dolog látni amikor a színek egymásba olvadva szép egységet alkotnak .Azt hittem a fonáskor tompulni fognak egy kicsit , ehelyett inkább élénkebbek lettek .
Köszönöm Lányok ezúton is a segítséget !!!!
Az eredményen felbuzdulva a nemrégiben Barkáéknál vásárolt gyapjúfonalat is megfestettem .Imádom ezeket a gyönyörű fűszerszíneket .:)
A múlt héten férjhez ment az egyik barátnőm .Számára készítettem egy rózsakvarc szettet , mivel bika jegyű .Remélem  szerencsét és boldogságot hoz az életébe ez a szép kő !:)

9 megjegyzés:

Erzsike írta...

Nagyon szép élénk színeid lettek, és bátran állj neki a szalaggyapjúnak! Lehet hogy egyedül vagyok ezzel, de én például nem szerettem az előfonalat, nem is gyakoroltam rajta néhány méternél többet.
Az ékszereid ismét gyönyörűek!

Süle Mónika írta...

Ez az én színvilágom! Gyönyörű lett! S persze az ékszer is, mint mindig! :o)

Ariadne Műhely írta...

Nagyon szép és finom lett minden. A fonal a kéziorsón különösen tetszik.

Marcsimami írta...

Gyönyörű lett a festésed és az ékszereid is újra ámulatba ejtettek! :)
Ha szépen megkérlek, közreadnád Adrienn "sütős" festési módszerének linkjét?
- Percse csak, ha nem titok. -

Namata írta...

Köszönöm Lányok !!
Erzsike köszi a tanácsot .Ha befejeztem ezt valószínüleg megpróbálom .Nekem egy kicsit könnyebbnek tűnik az előfonal .Ráadásul ez végtelenül puha, s nagyon szép.
Móni Neked is köszi !!Böbéé lett a szett .:)
Adrienn , örülök , hogy tetszik és nélküled nem jött volna létre !:)
Marcsimami köszi a dicséretet ! http://ariadnemuhely.blogspot.com/2011/04/gazdasagos-felhasznalas.html Itt találod Adrienn blogján a segítséget .

bucilla írta...

Gyönyörű a fonal, már várom hogy milyen szépség kötődik majd belőle:)
Az esküvői szetted is nagyon szépséges, és finom lett.

peony írta...

Nagyon szép lett a festés is, a fonás is! :-)
és az ékszerek is!

atira írta...

Gyönyörűeket alkotsz !

Namata írta...

Köszi Lányok !!!Aranyosak vagytok .Valamilyen kendő lesz majd a fonalból , de a mintát még nem döntöttem el .