2011. július 14., csütörtök

Orsó és fonal

Kész van az új orsó és ígértem , hogy megmutatom !Egy gyertyatál , bükkfarúd és egy kampó kellett hozzá .A Párom kifúrta a kis fatálat , én pedig összeállítottam és lefestettem .Tökéletesen használható !:)


Adrienntől vásároltam ezt a fonalat , amit Tündinek festettem meg .Fantasztikusan szép , puha .Biztosan gyönyörű lesz belőle a kendő .


Bár nagyon sok fonal van itthon , az ember azért néha elcsábul .Hát nekem is sikerült egy kis Limonádéra .:)
Gyönyörű , fényes , mintha selyem lenne , pedig 100 % bambusz .Először Revontulit akartam kötni belőle , mivel a fonal szakaszosan festett , de beletörött a bicskám .Másik mintát kerestem .Bár nem jó túl mintásat kötni színesből , ez így egészen jól mutat ...azt hiszem .


1 megjegyzés:

paribanu írta...

Nagyon szép kis orsó és a kötnivaló is gyönyörű!