2011. augusztus 1., hétfő

Díjelmaradás :)





Kaptam egy díjat Waldorf manófaktúrától  , amit ezúton is nagyon köszönök !:)Nagyon örülök neki !
Kedves dolog ez és bár szeretek örömet okozni én is másoknak , most megtartanám , bár egyben mindenkit díjaznék vele .Kit ezért , kit azért .Mindenki aki kézimunkázik létrehoz valami egyedi és megismételhetetlen dolgot , amibe szívét , lelkét beleteszi , s nagyon nehéz kiválasztani bárkit is , mert még ha minta után is készülnek alkotások , mégis egyedi mindegyik ....és gyönyörű .
A sok bíztatás , az egymással megosztott szépségek  pedig szárnyakat adhatnak annak , aki egy kicsit bizonytalanul áll még a kézimunkázás talaján vagy éppen ihletet keres .
Ezért szeretném , ha mindannyian magatokénak éreznétek a díjat , mert nekem is sokat segítettetek , s most olyan dolgokat is hozok létre , amelyekről nem is hittem , hogy képes vagyok rá .
Köszönöm Lányok !!!:)

Nincsenek megjegyzések: