2011. december 1., csütörtök

Fonjunk meleg színt !


Találtam itthon még pontosan 23 dkg előfonalat , s nekiláttam megfesteni .Kicsit narancsosabbra szerettem volna az egészet ,hogy szép meleg színe legyen , de ember tervez , fonal végez .Hát több lett a lila , bár így is melengető a színe . Már az egyik fele el is készült .Kétágúra terveztem , s kíváncsi vagyok hogy fog mutatni .
Közben fut néhány munka , így meg kell osztanom köztük az időt .
Kicsit figyelmetlenül az utóbbi időben elmaradt a kedves új olvasóim köszöntése .Ezt szeretném bepótolni .
Szeretettel köszöntelek benneteket ezzel a szép rózsával és remélem tudok szépet mutatni , ihletet , segítséget adni , mint ahogy nekem is adnak a többiek !

5 megjegyzés:

bucilla írta...

Gyönyörű így egyágúan is, de a cérnázástól még izgalmasabb is lesz:)

Marcsimami írta...

Húúú, de kedvemre való ez a szép, meleg színösszeállítás! :)

nöné írta...

Imádom ezt a színkombinációt. Így is nagyon tetszik, de nekem azok a legcsodásabbak, amikor Ti, fonogatók összecérnázzátok. Mennyei színkombinációk tudnak kijönni.

paribanu írta...

Gyönyörű!

Namata írta...

Köszi Lányok !Kíváncsi vagyok már én is az eredményre .:)