2010. június 28., hétfő

A beváltott nyereményem és egy kis vásárfia


Nyertem egy ezrest a Barka fonal nyereményjátékán .Már nézegettem ezeket a fonalakat és mivel szülinapom is volt , hát megleptem magam .Nagyon tetszenek így együtt .
Tunikát terveztem belőlük , egy kicsit hosszabb fazont .A mintát még nem találtam ki .Túl sok szépet láttam .:)
Ők pedig a hétvégi szerzeményeim .Egy vajtartó , csészék és egy mécsestartó .Egy fonyódi keramikus munkái .Szerintem gyönyörűek .A mécsestartó este , ha teszek bele egy mécsest szép ábrákat rajzol a falra .:)
A vajtartó pedig egy  elegáns csodaszép dara, letisztult forma és gyönyörű zöld máz  jellemzi .
A keramikus nem volt velük elégedett , ezért potom áron  odaadta .
Az alsó kép pedig egy szép muránói üvegmedál .Zöld és arany alapon , apró margaréták vannak benne .Egy nagyon kedves szomszédasszonnyal cseréltem egy szép  sálért .

5 megjegyzés:

nöné írta...

Nagyon szépeid vannak!

Anice kötős blogja írta...

Ugyanezeket a fonalakat vettem :) de csak 1-1 gombócot :(

Namata írta...

Köszi Nöné !Örülök is nekik .Kérdeztem a keramikust , hogy miért adja őket ilyen olcsón .Azt mondta , hogy azért , mert némelyiknél a szín nem lett olyan mint akarta , vagy van benne egy pici hiba .Én viszont nagyon örülök neki így is .
De jó Anice !:)Érdekes , hogy ugyanazokat vettük . Mit fogsz kötni belőle ?Kevésből is lehet nagyon szépet !!:)

Anice kötős blogja írta...

Nem is méltattam a vásárfiát, annyira ledöbbentem, a fonalakon :) nemsokára mutatom

Tetszenek az egyebeid is, a zöld vajtartó a leginkább.

Namata írta...

Kíváncsian várom mit alkottál !!:)Tényleg érdekes , hogy egyformát vettünk.
A vajtartó szerintem is gyönyörű .Sajnálom is összevajazni .:))