2012. március 27., kedd

Az egyszerűség jegyében



Elkészült a nemrégiben font gyapjúból a kendő .Nem akartam túlzottan bonyolítani , mert a sok minta elnyomta volna a szép színeket .Így sima és lustakötés , valamint egy kis lyuksor váltogatják egymást .
150 x 60 cm a méret , 12,5 dkg fonal és 4-es kötőtű kellett hozzá .Nagyon szerettem kötni , mert sor hozott valami újat , ahogy szépen jöttek elő a különböző színek .                



Egy nyakláncot is fűztem nemrégiben .A bogyó már megvolt egy ideje , topáz swarovskiból fűztem  , s kerámia gyöngyök is ,  aztán a pakolászás során egymás mellé kerültek .Így kaptam ihletet .Olyan szép meleg színe van .:)

6 megjegyzés:

Erzsike írta...

Jajj de tetszik ez a kendő!! Éppen ilyesmi egyszerű mintán gondolkodom az ilyen típusú fonalakhoz. Nagyon tetszik a tied! Gyönyörűek a színei!
A nyaklánc is nagyon szép ám!

Csillus írta...

Nagyon szép lett a kendőd jól harmonizál ezzel a szépséges nyaklánccal!!!

Marcsimami írta...

Szép, finom, ízléses és igényes munka... Olyan Elinoros! :)))
Gratulálok! :)

KicsiKató írta...

hű, de nagyon tetszik!!!!

bucilla írta...

Csodás a kendőd, egy ilyen gyönyörű fonalhoz nem kell minta:)

Namata írta...

Köszönöm Lányok ,örülök , hogy tetszik nektek is .Olyan jó meleg és puha , nagyon szeretem .:)