2012. március 23., péntek

Fonós péntek

Kicsikató felhívásához csatlakozva hoztam egy fonós mutatnivalót .Bár már régebben készült nem a héten , még nem mutattam Nektek.

Ez a szöszöcske volt az alap .Sajnos nem a legjobb fotó , mert akkor kaptam észbe , hogy fényképezni kellene , amikor már alig valami volt belőle .Gyönyörű színorgia és csodálatosan puha batt .
8dkg és 476 m egyágú fonal lett belőle .Nagyon jó volt fonni , látni ahogy a különböző színek egymásba olvadnak .
Anice pedig máris egy szép kendőt varázsolt belőle .

5 megjegyzés:

Tündérlátta írta...

Micsoda különleges színkavalkád!!

Anice kötős blogja írta...

Oh én meg a szívemhez kaptam, hogy micsoda édes dolgokkal foglalkozol, aztán olyan ismerős volt..

bucilla írta...

Gyönyörű lett Anice fonala, már a batt is igen ígéretes volt:) Jó ötlet ez a fonós péntek, főleg hogy magyar az elnevezés, mert Handspun friday már van a Smoking Hot Needles blogon.

KicsiKató írta...

igen, onnan való az elnevezés, megbeszéltem vele és áldását adta, hogy átvegyük itthon is:))))

a fonal gyönyörű lett!!

Namata írta...

Köszi Lányok !Anice , hamarosan jön a következő .:)
A batt tényleg nagyon szép volt , olyan finom puha , belebújós , mint az előfonal .
Támadt egy elvetemült ötletem , hamarosan meg is osztom Veletek .