2012. augusztus 27., hétfő

Grillázs boleró



Még tavaly vettem Barkáéktól ezt a pamutfonalat .Alize grillázs színben .Finom puha .Nézegettem egy ideig , hogy mi is legyen , aztán boleró mellett döntöttem .Innét ingyenesen letölthető .Nagyon szép csipkeminta és gyorsan elkészült .Ha valaki szeretne egy kis felsőt , ráadásul hamar , akkor bátran ajánlom .:)Nem egészen 10 dkg kellett hozzá és 4-s tű .A szélével kicsit meggyűlt a bajom .A patent minta nem nyúlt elég szépen , így lebontottam , s elkezdtem horgolt szélt készíteni .Mondhatom ez sem tetszett , s újra felszedtem a szemeket , most jóval többet , s maradt a patent .Ez illik hozzá igazán .

.....s hamarosan sorsolok ám !!!:)

14 megjegyzés:

Erzsike írta...

Ez valami gyönyörűség!! Nagyon tetszik!

MrsYarnart írta...

nagyon szép minta, mutatós csipke és a boleró is nagyon csinos!

aranyperzsa írta...

Ez nagyon szép lett, köszi a tippet:)

Kuruczné Marcsi írta...

Nagyon szép! Jól illik a fonálhoz ez a minta!

szaberka írta...

Szééééép!

Paat írta...

Nagyon jó kis mintát leltél ismét, ezt szívesen megkötném én is. A fonal színei is szuperek és amilyen vékony vagy, még a keresztben csíkozást is bátran vállalhatod:)

Melinda írta...

Jajj,ez gyönyörűűű!:)

ManaHand írta...

Jó döntés volt,nagyon szép lett!

Namata írta...

Köszi Lányok !!:)Bár Ő most nem az enyém , de valószinüleg kötök még egy másikat .:))

Irenka írta...

Szép és csinos darab!

Angi írta...

Ezzel nem tudok betelni, mert bolerómániás vagyok, mostmár tényleg muszáj megtanulnom kötni :) Csodálatos! A fonal színe is.

Timici írta...

jajj de szuper lett!:)

Unknown írta...

Kedves Elinor!

Nagyon szép a fonal is és boleró is!:)
Láttam máshol hasonlót a grillázshoz, de nem vagyok benne biztos, hogy ugyanaz-e.
Ott a színkód: 1815 (Alize Bella színátmenetes fonal).
A grillázs is ez lenne?
Köszi a választ előre is!
:)
Adri

Namata írta...

Szia Adri !

Köszi , örülök , hogy tetszik . :)
Néztem a 1815-s fonalat ...nem mernék rá megesküdni , hogy ugyanaz . Elég rég vettem a fonalat még a Barkánál . Talán a 3265 jobban hasonlít rá .
Remélem tudtam segíteni .

Üdv : Tündi