2012. augusztus 3., péntek

Érik a bodza ...s még egyebek


Ő itt az idei első bodzás festésem .A bordó most sem jött össze , de még nem adtam fel .


Ő pedig a kistestvére .Kicsit tovább volt a festőlében , s így kissé szürkés árnyalatot kapott .Úgy döntöttem megtartom magamnak .:)


Ő pedig itt a Ti örömötökre készült .Az egyik nyeremény lesz a játékban , amit a jövő héten kezdünk .:)



Ezek a kis szineskék tegnap készültek .A középső megrendelés volt , a többi szabad préda .
A gyapjak közt kutakodtam , mert olyan jól esik néha előszedni és kicsit megsimizni , megszagolgatni őket .Hát találtam egy kisebb 75 grammos szalaggyapjút , amit még a Fonókáról hoztam magammal .Gondoltam megfestem .Sajna nem emlékszem milyen gyapjú .A színe élénkebb a valóságban , ma valahogy nem sikerülnek jól a képek .Vihar közeleg .
Már csak azt kellene kitalálnom , hogy 1 vagy 2 ágú legyen .Szerintetek ?




8 megjegyzés:

Brigi írta...

nagyon szepek lettek!!! a fotok is nagyon tetszenek, olyan szepek az arnyalatok! mi a titka a lila szin elethu fotozasnak? nekem nem sikerulnek a lilas szinek hu tukrozese!

Kuruczné Marcsi írta...

Nagyon szépségeseket festetté már megint Tündi! Gratulálok!

Namata írta...

Köszönöm !:)
Brigi én a pirossal és a narancssal kínlódok .A lilát úgy fotózom , hogy a záridőt kézzel állítom , s addig próbálkozom , amíg hű lesz a fotó .A másik lehetőség pedig a lombozathoz való speckós lehetőség .

Orsi írta...

Nagyon szépek lettek Tündi!
Nálunk is tele a bodzafa terméssel, de még soha nem jutott eszembe festeni vele. Milyen béna vagyok!

Csak friss termés jó hozzá, vagy lehet szárítottal is? Mivel fixálod a színt?

Namata írta...

Köszi Orsi !:)
Szárítottal még nem próbáltam , de szerintem az is jó .Ecettel szoktam fixálni .
Próbáld csak ki !:)

mágika írta...

Szia, a horgolós-kötős fész oldalon láttam a linkedet. Még szerencse, mert szívmelengetők a fonalaid :)

Maris írta...

Hűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűű!

Namata írta...

Mágika és Maris , köszi !:)Aranyosak vagytok !