2012. július 30., hétfő

Kendő , Kerámia , Kapolcs :)


Rövid idő alatt elkészült a Holden kendőm .Saját festésű fonalból .A kék szín nekem automatikusan hozta a hullám mintát .6 dkg fonal kellett hozzá , s 3,5-s kötőtű .A méretei 166 x 70 cm .
Jó volt kötni , a minta hamar megtanulható és nagyon mutatós .








Meglátogattuk Móncsiékkal a Művészetek Völgyét .Sok gyönyörű kézművesmunkát láttunk .Az jutott eszembe , hogy annyi fantasztikus művészlélek van kis országunkban , s olyan sokat nem ismerünk .
Kötetlen hangulat , klassz műsorok ....jövőre ott leszünk mi is .:)
A fotók az ott készült raku kerámiáimat mutatják .Itt tudtam meg , hogy ez egy ősi japán égetéses technika .Azért találták ki , hogy a teaszertartásokon megelőzzék a poharak összecsengését .
Egyébként gyönyörű és egyedi minden darab .Ki lehetett próbálni a mázazást , s kaptunk is az alkalmon .
Egy szép tálat és egy füstölőtartót készítettem , ami először szappantartónak indult , de nem az akart lenni .:)
Az hiszem ezt jövőre sem hagyjuk ki !





Ezek a fotók az egyik udvarban készültek , ahol egy kis varázslatba érkeztünk meg a külső világból kilépve .A kerti tavacska környékét manók , madarak , varázslók  népesítik be .Itt-ott a bokrok közt megbújva , virágkelyhekbe heveredve hűsöltek , s közben meghallgathattuk a történetüket is .
Nagyon édesek !!:)
Ha tudtok nézzetek be , hiszen a hétvégéig tart még a program .

Majd elfeledtem ...készüljetek , a jövő héttől játszunk !:)

9 megjegyzés:

Ilona írta...

Csodálatos mind. A kendőd gyönyörű (imádom a türkizt), de a kerámia is szemet gyönyörködtető.

Amanda írta...

Nagyon szép a kendőd, nagyon tetszik a színe. Nálam is kékben készül el, majd egyszer.

Süle Mónika írta...

Nagyon jól éreztük magunkat, azóta is ebben a világban járok... most értettem meg hol a helyem és már nem bánok semmi ezen kívülit, mert minden csak afelé visz, hogy egyszer művészként leszek/leszünk jelen az ilyen nívós rendezvényeken!
Képzeld csütörtökön visszamegyünk motorral... ott maradtak a szappantartóim :). Szerintem készítek még én is kerámiákat. Hozzak neked valamit?


Sok puszi!

Namata írta...

Köszönöm Ilonamamzi !Bele is szerelmesedtem ebbe a kerámiafajtába.:)

Amanda , köszi !:)Ugye valahogy kívánja a kéket a minta ?

:)Móncsi így legyen !Hívlak telefonon.
Puszi Neked is !

paribanu írta...

Gyönyörűek...A kendőd színei, akár a tűzzománcé...

aranyperzsa írta...

Nagyon szép lett a kendőd, és csodásat alkottál Kapolcson. Mi is ott voltunk, akár találkozhattunk is volna... Már visszatérők vagyunk a Művészetek Völgyében, és Mónika nagyon találóan írta le, az első látogatás alkalmával én is azt éreztem, hogy már tudom, hol a helyem. Azóta alig várom, hogy újra ott lehessek. Elkezdtem kötni a fonaladból a kendőmet, ha van kedved, nézz be hozzám: http://aranyperzsa.blogspot.hu/
Üdv: Betty

szilcsil írta...

Elöször, a kendöd valami nagyon szép. Hogy lehet olyan könnyü és habos?
jó hogy írtál kapolcsról.Evek óta készülök oda elmenni. Talán jövöre .

Namata írta...

Köszönöm !:)
Nagyon jó hangulat volt Kapolcson .Kötetlen és barátságos .Remélem sokatokkal találkozunk ott jövőre !:)
Csilla , a fonal Adritól van , s kicsit finom szöszös .Talán amiatt olyan fincsi habos .:)

Anna madam írta...

Nekem van is ilyen manóm! Kaptam ajándékba.