2013. február 18., hétfő

Fincsiségek :)


 A nemrég ihletett türkizzöld fonalam helyett festettem magamnak egy másikat .S mivel hajtott a kíváncsiság neki is láttam .Megleptem magam egy barna bőrdzsekivel , s hozzá gondoltam , hogy kötök egy kendőt belőle .Leltem a kupacban egy gombóc szép csokibarna alpaca fonalat , s a kettőt kombinálva készült el ez a kendő .


A minta egyszerű íves , kunkori szélű kendő , s a csíkozás pedig kötés közben alakult .Nem variáltam túl .7 dkg saját festésű fonal (10dkg/450 m) , 3 dkg vékony alpaca fonal és 4-s tű felhasználásával készült .Maradt annyi , hogy talán egy laza sapit köthetek hozzá .



A fotózás számomra leginkább lutri .Néha jól sikerül , néha nem .Talán csak több időt és figyelmet kellene fordítani rá .Viszont ha szép lesz a fotó , az nagyon inspiráló .Ez is egy ilyen kép .Egy nemrég festett fonalam feltekerve : )

Nem szoktam igazán recepteket mutogatni , most kivételt teszek .Gyerekkoromban megúsztam a spenótot , felnőttkoromra pedig megszerettem .:)Mindenféle formában .A hétvégén egy spenótlepényt készítettem , mazsolával , szerecsendióval ....hmmmm...nagyon finom volt .Íme a receptet itt találjátok : mazsolás spenótos pite .

8 megjegyzés:

szaberka írta...

Szép lett a kendő! Most épp az ilyen fajta csíkosakra vagyok rákattanva én is...

Tündi írta...

Nagyon szép kendő! Gyönyörű az az átmenetes fonal!

Paat írta...

Sportos lett a mentás csoki, igazán bőrdzsekihez való:)

Unknown írta...

Tündi!!! Te már függő vagy! Olyan gyorsan jár a kötőtűd, hogy nem győzök ide járni! :)Nekem is tetszik a kendőd, ennél jobbat tényleg nehéz elképzelni bőrdzsekihez. :)
Éppen ma este blokkoltam egy ilyen formájú kendőmet, csak az enyém nem ennyire kunkori. :)

Namata írta...

Köszi Lányok !:)
Hát kötök most gőzerővel .Tündi muti meg a kendőd !!!

Unknown írta...

Már megint egy hosszú levél lesz... :) A kendőm a narancsos és a rózsaszín is ma debütált a kötős horgolósban. Ha esetleg elkerülitek egymást, akkor majd levélben elküldöm hétvégéig. :)

Timici írta...

Nagyon szep lett, gratulalok!!!

Namata írta...

Köszi Lányok !:)