2013. február 15., péntek

Vörös Haruni


Mondhatom , hogy nagy meló volt ez a csipkekendő, de a végeredmény kárpótolt  .:)A kendő testén a csipkeminta könnyen megjegyezhető , talán kissé unalmas is  .A mérete  impozáns lett :182 x 76 cm .Saját festésű csipkefonal 2 szállal kötve és 10 dkg /1300 m .Az utolsó cm-t is kihasználtam , mert kb.: 10 cm lógott a végén amit el tudtam dolgozni .Azért az utolsó soroknál elmormoltam néhány imát , hogy nehogy bontanom kelljen , s szerencsére , meghallgatásra találtam .:)
A fonal színe a valóságban sötétebb , de nem rikító inkább kissé barnásba hajló .
A minta pedig letölthető : Haruni





9 megjegyzés:

Tilo írta...

Nagyon szép lett!

Namata írta...

Köszi Tilo !:)

Ilona írta...

Nagyon szép lett, tényleg.

Unknown írta...

Csodaszép lett! A színválasztás pedig tökéletes. :) Nem tudod véletlenül, hogy honnan ered a neve a kendőnek? Nekem az arab világot juttatja eszembe, így a buja, meleg, fűszeres színekben tudom tradicionális hangulatot adva elképzelni, bár az is igaz, hogy európaivá is tehető, mint Ninocskáé. Remeket alkottál megint! :)

Amanda írta...

Nekem tetszik ez az ordító vörös. Nagyon szép lett!

Tündi írta...

Igen, gyönyörű!

ManaHand írta...

Szépséges lett!!!

Namata írta...

Köszi Lányok !!:)
Tündi , sajna nem tudom mit jelenthet a név .Kutakodtam pedig , de sajna nem derült ki .Neked ez a kedvenced ugye ?

Unknown írta...

Igen, az egyik nagy kedvencem és olyan jó látni, hogy mennyi "arca" van. :)