2010. december 28., kedd

Karácsony örömei

Annyi szépséget kaptam az idei karácsonyra , hogy meg kell mutassam .
Elsősorban az bennük a szép , hogy mindben benne van az odafigyelés és a szeretet .Hiszen ez adja meg minden tárgy valódi értékét .


A Kedvesem Boldogságot ajándékozott nekem , most éppen egy medál formájában és tüzet , egy szép gyertya alakjába bújva .Nagyon meghatott a figyelme és a szeretete .


A Szüleimtől gépkocsinyeremény takarékbetétkönyvet kaptam , mivel tudják , hogy jövőre szeretnék egy B kategóriás jogsit , s mellé jó lenne egy autó .
Egyik barátnőmtől Zsuzsától egy fantasztikus könyvet a jógáról és ezeket a szépségeket kaptam .


Böbe alkotott egy fantasztikus zöld blúzt és egy jópofa mackót .



Adrienn meglepett egy szépséges nemezvirággal .Nagyon szép és fantasztikus meglepetés volt .:)


A szövőkörből Ági egy angyalt hozott ajándékba .Mindenki húzott egy nevet , akit megajándékozott .Az volt az érdekesség , hogy legtöbbünk angyalfigurát adott .:)


A végére hagytam azt amit mindig kiteszek a hűtőszekrényre , hogy lássam egész évben .Ezek az ünnepi jókívánságok !:)


Csak remélhetem , hogy sikerült ugyanennyi örömöt adnom , mint amennyit kaptam a szeretteimtől !

2 megjegyzés:

Ágnes írta...

Gyönyörű ajándékokat kaptál!
Boldog Új Évet kívánok!

Namata írta...

Köszi Ági !
Áldott , Boldog Újesztendőt kívánok Nektek !