2014. február 16., vasárnap

Két kedves történet :)


Azért is  írom le itt  , mert mindkettő kapcsolódik a kézimunkás tevékenységemhez .
Az egyik még az ősszel esett meg velem .Pár éve a sokszor szidott , s mégis  oly sokat használt interneten keresztül ismerkedtem meg Katival .Ez egy jó példa arra , hogy a net néha azért hasznos a személyes kapcsolatok kialakulásában .Mert bár kis hazánk két ellentétes végében lakunk már kétszer is találkoztunk .Nos az ősszel ellátogattam Katihoz , ahol egy kedves meglepetés várt .Pontosabban a fotón középen ülő hölgyemény . :)Hát nagyon meghatódtam .A fotón nem látszik , de a bőrnadrág van a lányzón , s tündérköpeny .Mert hát motorozom .
Azóta már három a kislány . :)
Mindhárom baba nagyon édes és fantasztikusan szép .Amikor a kezembe vettem , láttam , s éreztem , hogy szeretettel készült minden öltése .Ezúttal is köszönöm Kati !


A másik sztori a vonaton esett meg Budapest fele utazva .2 barátnőmmel a Hagyományok házába tartottunk egy kurzusra , s beszélgettünk közben .Biztosan voltatok már úgy , hogy azt éreztétek , mennyire jól esne egy szelet csoki . :) Hát az az érzés elemi erővel tört rám , s hangot is adtam neki .Persze türelemre intett a helyzet , mivel egy szem csokiféle sem volt egyikünknél sem .Hát gondoltam kibírom valahogy .
Pár perc múltán  a szomszéd ülésről egy lány egy tábla csokit és egy teleírt papirost adott át nekünk mosolyogva .Azt írta , hogy nem akart hallgatózni , de véletlenül meghallotta, hogy jól esne nekünk egy kis csoki .Ő szokott venni egy táblával többet , hátha valakinek szüksége lesz rá .Együk meg egészséggel .
Nagy öröm effajta kedvességgel és önzetlenséggel találkozni .

Nincsenek megjegyzések: