2014. február 4., kedd

Melegedjünk meleg színekben

 
Már amikor megjelentek itthon a Drops fonalai , hát tudtam , ennek nem lesz jó vége .Raktározás lesz belőle .Főleg a selyem és baby alpaca keverékbe szerelmesedtem bele .Rendeltem is Barkáéktól búza színben , s nem is tudom miért ...de mást vártam .Krémszínt ...holott a búza sárgás vagy leginkább arany színű , de semmiképpen nem krém. Vakartam a fejem mit is tegyek , s befestettem . Aztán persze jött a másik probléma , hogy mi is készüljön belőle .Hát elraktam a várakozó fonalkák népes tömegét gyarapítva .Mígnem megláttam ugyanennek a fonalnak a barnáját , szikra gyúlt a fejemben .A kettő együtt nagyon szépen mutat .Így aztán a csodaszép fonalakból egy egészen egyszerű fazon született .
Finom puha , fantasztikus viselet .




 
Alapanyag : Drops Babyalpaca Silk 25 dkg
Kötőtű : 3,5
Méret : 36


5 megjegyzés:

aarkus írta...

Ó, boldogság már csak ránézni is - milyen lehet belebújni?! A színek is, meg a puhasága, és persze a tökéletes kivitelezés...

Paat írta...

Hát ezt ismét nagyon eltaláltad! Jól állhat a hajadhoz is:)

Unknown írta...

Puha gyönyörűség!

Namata írta...

De aranyosak vagytok !! Köszönöm . :)

peony írta...

Annyira finim, annyira elegáns..