2010. október 11., hétfő

100.

Egy ideje selejtezek otthon .Igyekszem megválni az idejétmúlt dolgoktól és ilyenkor néha az ember elfeledett érdekességekre is szokott bukkanni .Leltem egy füzetet , amiben olyan idézetek és dalszövegek vannak , melyek megfogtak valami miatt .Még zsenge fiatalkorom termése.
Az egyiket megosztom veletek , annak örömére , hogy ez a 100. bejegyzésem .
A La Mancha lovagja című musical egyik dala :Az álom mit nem láttak még .

Az álom mit nem láttak még ,
és győzni , hol nem győztek még ,
a bánatot eltűrni némán ,
s, ott járni hol nem jártak még .
Ha vágyad nem elérhető ,
de látod a távoli célt ,
a lélek , csak az segít tovább ,
megnyílik a csillagos ég .
Törvényem ez , ezt követem én ,
s, ha nincs is már remény ,
a hitem az él .
Ez vezet tovább , és ki előre néz ,
annak bármilyen göröngyös útja van ,
nem lesz nehéz .
Bízom hát ,
mert ki céljához hű ,
arra glória nem vár talán ,
csak egy csöpp békesség .
Ha talán jobb lesz így a világ ,
nem volt értelem nélkül a lét ,
és a vérem nem hiába hullott , elértem a távoli célt !


Szeretném megköszönni nektek a sok biztatást , kedves szavakat és azt , hogy elolvassátok néha az írásaimat !

7 megjegyzés:

Ágnes írta...

Kívánok Neked még sokszor 100 bejegyzést!(helyes,ha így írom?)

helen írta...

Boldog 100. bejegyzést :))

Namata írta...

Köszönöm a jókívánságokat !:)
Teljesen jól írtad Ági .
Remélem Helen jól érzed magad ott messze , abban a szép országban !

csutkailda írta...

Csupa szépet kívánok neked ebben a különleges világban!
Mosollyal.Ilda

Namata írta...

Köszönöm Ilda a mosolyod és a jókívánságot !:)

Amanda írta...

Ilyen füzetem nekem is van. Még ma is írkálok bele.
Gratulálok, várom a következő száz bejegyzésedet!

Namata írta...

Köszi Amanda !Ugye milyen jó visszaolvasgatni ezeket az írásokat !:)