2010. október 26., kedd

Kérdés és a szőnyegkészítő eszköz

Az egyik kedves ismerősöm Erdélyből , Székelyudvarhelyről származik .A minap azt kérdezte tőlem , hogy tudnék-e valakit , aki oda utazik az elkövetkező néhány napban .A szülei sírjára szeretne koszorút küldeni .Sajna a posta túlzottan bonyolult lenne , Ő pedig nem tud hazautazni .
Ha valami isteni csoda folytán olvasná a bejegyzést valaki , aki Szombathely környékéről éppen oda készül és megtenné , hogy elvisz egy koszorút , legyen olyan jó és írjon nekem egy üzenetet .Megköszönném .

Erzsinek ígértem , hogy lefotózom a tűt , amivel a szőnyeg készül .

3 megjegyzés:

Unknown írta...

Wow! Köszi, Elinor! már látom, hogy a tied más technika. Pedig én úgy láttam a szőnyeg fotóin, mintha olyan lenne mint az enyém... Hogy lehettem ilyen vaksi? A szőnyeg gyönyörű, nekem meg szemészhez kell mennem :))

Namata írta...

Hát nekem is !:)Megnéztem jobban a Tiéd hurkolt , ez pedig vágott fonal .Mindenesetre kíváncsi lennék , hogy pontosan hogyan készül ?

Unknown írta...

Szerintem az enyémnek egyszerűbb az elkészítése, csak szurkálni kell a tűvel a bele fűzött fonalat az anyagba. Így a hátoldalán lesznek a hurkok és a minta.